PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI W DEKORIMEBLE.PL

Jeśli wystąpił jakiś problem z Twoim zamówieniem - zgłoś to do nas! Poniżej przedstawimy jak w kilku prostych krokach rozpatrywana jest reklamacja i jakie są jej warunki.

W KILKU KROKACH PRZEDSTAWIAMY PRZEBIEG PROCESU REKLAMACJI:

Prosimy o wykonanie zdjęć wadliwych/uszkodzonych części mebli. Sugerujemy wykonanie zdjęć wysokiej jakości, najlepiej z kilku różnych perspektyw. Pomoże to nam w rozwiązaniu Twojego problemu.

Zgłoszenie reklamacyjne można wysłać na dwa sposoby:

1. Poprzez gotowy formularzFormularz zgłoszenia reklamacyjnego online - KLIK
Prosimy o dokładne wypełnienie formularza prawdziwymi danymi oraz załączenie wcześniej zrobionych zdjęć. Po wypełnieniu dane automatycznie zostaną przekazane do naszego działu reklamacji.

2. Poprzez pocztę elektroniczną (e-mailowo) na adres: reklamacje@dekorimeble.pl
Pamiętając wtedy o podaniu wszystkich niezbędnych informacji (Imię i Nazwisko osoby zamawiającej, Adres dostawy, Adres e-mail kontaktowy, Telefon kontaktowy, Orientacyjną datę złożenia zamówienia, Dokładny opis wad, Dokładne i wyraźne zdjęcia wad/uszkodzeń)

Prosimy o poprawne wypełnienie formularza oraz wykonanie dokładnych zdjęć - skróci to proces rozpatrywania zgłoszenia.

Bez względu na sposób nadesłania zgłoszenia, dział reklamacji po otrzymaniu wiadomości od Klienta, potwierdzi jego otrzymanie.
Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do maksymalnie 2-3 dni, skontaktuj się z naszym działem reklamacji i poinformuj, że wiadomość z reklamacją mogła się gdzieś zapodziać. 

Telefon kontaktowy do działu reklamacji: tel. +48 724 276 599

Dział reklamacji odniesie się do zgłoszenia reklamacyjnego najpóźniej do 14 dni od otrzymania wiadomości. Ewentualne wątpliwości lub pytania co do zgłoszenia będą zadawane Klientowi w tym czasie, aby podjąć jak najlepszą decyzję i wskazać dogodną dla Klienta formę rozwiązania zaistniałego problemu.

Decyzja w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w inny wskazany przez Klienta sposób. Odpowiedź jest potwierdzeniem lub zaprzeczeniem zasadności reklamacji i nie oznacza, że w podanym wyżej terminie (do 14 dni), towar zostanie przywrócony do stanu zgodności z umową. 

Jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, nasz ekspert zaproponuje najlepsze możliwe rozwiązanie problemu lub poda kilka opcji do wyboru dla Klienta.

Termin rozwiązywania reklamacji nie jest ściśle określony. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą lub usunąć wadę (w zależności od sposobu rozwiązania danej reklamacji) w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. 

Pełna treść regulaminu znajduje się tutaj: REGULAMIN

- Meble, które wykonane są z naturalnego drewna bukowego (głównie nogi i ramy stołów) odznaczają się wysoką jakością, którą właściciele mogą cieszyć się przez długie lata. Nie gwarantujemy powtarzalności usłojenia oraz identycznych odcieni koloru poszczególnych elementów mebli, ze względu na naturalne właściwości drewna i oklein naturalnych posiadających: unikalne usłojenie, promienie rdzeniowe, porowatość (mikro-wgłębienia w strukturze), przebicie naturalnych kolorów, zdrowe sęki, które są zależne od naturalnych warunków wzrostu drzewa, z którego zostało pozyskane. Wszystkie przedstawione właściwości surowca są dowodem na jego naturalne pochodzenie, co podkreśla jego oryginalność i niepowtarzalność, a nie świadczą o wadach mebla. 

- Wzorniki kolorystyki laminatu mają charakter wyłącznie poglądowy i mogą się delikatnie różnić od faktycznego koloru na zamówionych produktach. We wzorniku prezentowany jest jedynie fragment całości płyty, który nie stanowi odzwierciedlenia idealnej kopii całego dekoru. 

- Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia prezentowane na stronie jak najlepiej oddawały stan rzeczywisty. Indywidualne ustawienia komputera czy monitora, jak również różny kąt padania światła podczas wykonywania zdjęć produktów i próbek poglądowych tkanin i wybarwień drewna, mogą się nieznacznie różnić od tych przedstawionych na aukcji, jednak nie stanowi to wady produktu. Aby uniknąć niezadowolenia z wyboru kolorystyki proponujemy darmowe próbki lub lepszej jakości zdjęcia wysyłane na maila.

Kontakt telefoniczny

+48 724 276 599

Kontakt mailowy

reklamacje@dekorimeble.pl

Infolinia czynna

Pn-pt 8:00-16:00

DekoriMeble.pl

Znajdź swój wymarzony mebel w wybranym przez siebie stylu, dobierz kolorystykę i odśwież z nami swoje wnętrze.